Sedaaa19 canım o haftalarda bende grip olmuştum bol meyve portakal süt yememe rağmen geçmemişti, soğanlı sarımsaklı Mercimek çorbası yaptım gunde 3 defa iciyodum içine limon sıkarak bnce sende dene ben öyle iyileşmiştim. Doğumun bayrama denk geliyo diye üzülme bende bayramın 1. Günü yatisim yapıldı 3. Gününde dogum yapabilmistim gayette ilgileniyorlar merak etme