Benay Nrtnerdl Kız korkma daha erken belirti başlaması için en fazla göğüslerin hassaslaşmıştır 7 haftadan itibaren bi başlıyor o zaman da keşke olmasa diyorsun korkma tatlı anne kanama olmadıkça hiç korkma
Fatmasnny Nrtnerdl hiçbir belirtim olmadı çok şükür hamileliğim bitmek üzere. Şanslı hissedin kendinizi umarım hep böyle gider
Deletedmom434 Nrtnerdl normal tabi,her insanın hamileliği farklı geçiyor mesela ben 29 haftamdayım 12-14. Haftalar arası sadece istifra ettim başka bir sorun şükür yaşamadım
detetedmom404 O haftalarda belirtilerin başlamaz zaten gayet normal hiç başlamayabilir de. Belirtisiz geçirdiğin son günlerinde bence iyi değerlendir yemek ye😂
detetedmom404 Nrtnerdl valla 6. Haftanın son günleri bi başladı su içsem kustum mahvoldum 12 haftaya giricem hala kusuyorum yemek yemeye yeni başladım kusuyorum ama mecbur yiyorum
Benay Nrtnerdl korkma kanama olmadıkça benim bi düşüğüm olduğu için doktorun beynini kemirdim doktor kanama olmadıkça korkma dedi
Hazinem 5. Hafta başladı bulantılarım şuan 13+4 olduk hala bulantılarım var ama eskisi gibi değil geçmeye başladı çok şükür
Brk_sda Nrtnerdl. 9+0 hamileyim canım bende hiç bir hamilelik belirtisi yaşamıyorum sanırım biraz şanslıyız 😊