_neslihan_ Emosoguz lohusayım diye bişey yok farzet insanları takma demiyorum havlayan köpek rahatsız eder etrafına yaklaştırma konuludan kimseyi hep pozitif ol vallaha eşinle çok anlaşamıyorsan en iyisi onunlada az konuş 😅 benim son 8 günüm
Elifcc Emosoguz ben hamilelikte mental sağlığımı kaybettim muhtemelen lohusalıkta komple kendimi kaybederim öneriye açığım😂😂
heleninannesi06 Emosoguz ya bence o süreçte sizi gercekten gereksiz yoracak kişileri almayın yanınıza abartmak istemiyorum ama ben boşanma aşamasına geldim annesi yüzünden insan çileden çıkıyor gerçekten farklı bir donemmis diyorlardı inanmıyordum mümkünse pek insanla konuşmayın herkes çok iyi bilirim moduna giriyor anneniz bebeğiniz eşiniz ve siz yeterli
Merve232323 Etrafa kulak asmamak,bebeğinle ilk günlerinin tadını çıkarmak,ve en önemlisi lohusayken psikolojim bozulacak mi diye beklememek,iki kere doğum yaptım ikisinde de hayatın akışına devam ettim lohusaligi korkunç birşey gibi dayatanlara kulak asmayın,çok mutlu huzurlu sağlıklı günleriniz olsun🌼
Nilu06 Kaynanı kesinlikle uzak tut, tek tavsiyem:) yaşattığı stres yüzünden 3. Ayda sütüm tamamen kesildi sonra huzura erdi, sütün yetmiyor, doymuyor,meme alamıyor lafları bitti, insan asla unutamıyor ☹️
heleninannesi06 Nilu06 gerizekalılar ya bende de sütüm gelmedi mama veriyorum aptal aptal kafaya mamayı taktı oğlunu gazladi mama veriyor diye bizi birbirimize düşürdü sütüm gelmedi kaç hafta dönüp annemlerin evine geldim kafam rahatladı mis gibi emziriyorum çok fenalar coook
Nilu06 heleninannesi06 Benimki havada karada her fırsatta konuştu durdu, ve asla kendini kötü etmiyor,yılan gibi lafı sokuşturup kenara çekiliyor, aramız o kadar iyiydi ki şok oldum, sen iyiysen iyi herkes, şimdi bi kaşık suda birbirimizi boğacağız az kaldı 😖