GoktugAlp 18 haftalığım ve bebeğimin ayakları aşağı inmiş baskı yapıyor sizce zararı olur mu düzelir mi 😭😥🤰
Tugce3441 GoktugAlp ayakalrı asagıda kafası yukarda idi ne oturup ne egılebılıyordum kendılıgınden döndü zaten
Berenibeklerken GoktugAlp benim o zaman bebeğimin ayakları aşağıdaydı hep kasıklarımda hissediyordum o sorun değil korkma canım
Acemianneee08 GoktugAlp benmde 32 ye kadar hep öyleydi kuzum iki dakka yürüyemiypdum . Bolca dinlen merdiven çıkıp inme çok fazla şuan alanı geniş dönecektir o
GoktugAlp TeoMom bilmiyorum ki doktora gittim dinlen dedi havuz spor yasakladı bide çok stres yapmıştım kac gündür 😭
GoktugAlp Canımsınız ya Allah razı olsun yorum yapanlardan yurtdışındayim bide ana baba yok kafayı yiyorum evde 😥ayaklarımı yukarı doğru uzatıyorum iyi gelir mi