Aytnnn 35+3 günlük olduk, ama harketler çok azaldı sanki arada hiç haraket yokmuş gibi, geçen hafta doktordaydım kan değerlerim aşağıydı ilaç iyneler yazıldı, şimdi haraketlerin hiss etmiyorum gibi artık
Dln0692 Aytnnn bende 35 haftalığım bu gün o kadar az hareket ettiki hatta eşime yarım saat içinde kımıldamazsa gidelim dedim bir minik tıklama yaptı galiba yerimiz daraldı 🐣🥺
btlbsr Aytnnn doğum yaklaştıkça yeri daraldığı için hissedilemeyebilir. Ama gün içerisinde hiç hissetmezseniz bişeyler atıştırıp solunuza yatın dinleyin. Az kalmış rabbim sağlıklı hayırlı doğum nasip etsin inşallah
Ksks07 Aytnnn bende 35+3’üm aynı telaşı bugün yaşadım tam gözlerim doldu artık dedim gideyim sağ kaburgama doğru sağlam bi tekme yedim 😂❤️❤️ Yeri daralıyor diyorlar galiba bundan sebep eskisi kadar coşkulu değil
edis22 Aytnnn bende 36 haftaya girdigimden beri kipir kipir olan bebegim hareketsizlendi. Dr kontrolumde bebegin 1haftada sadece 400gr kilo aldigini anladik. Dr artik rahim dar geliyor dedi. Nst’dede hareketleri azalmis. Simdi37+1deyim Dr hergun nst yaptiracaksin dedi her an sezaryene alabilirim dedi, hersey yolunda giderse pazartesi dogum yapiyoruz allahin izniyle