Bugün nstye girdim doktorum sancın çıkmış biraz hissetmiyo musun dedi hayır arada karnım sertleşiyo dedim sıklaşırsa mutlaka gel bekleme progesteron veremem bağırsak hastalığını tetikler düzenini bozmayalım dedi eve gönderdi. Kağıdı vermeden önce bakmıştım biri 45te diğeri 55te korkulcak bişey var mı sizce çok stres yaptım ara ara karnım taş gibi oluyo ilk gebeliğim olunca çok panik yapıyorum erken doğum yaparım diye 😔