Eked Kızlar 17+3 günlüğüz iki gün önce doktora gittik cinsiyet heyecanıyla doktora danışmayı unuttum ayaklarımın altında yanma sıcaklama hissi ve agzımda kan tadı hissediyorum normalmi varmı yaşayan doktora gitmelimiyim tekrar sizce
Laylaycizi_96 Eked evet cok normal hormonların tavan yapıyor bu haftalarda agızdaki tat da ayak yanması da ona baglı
Talihimyokbahtimkara Eked Benimde dün sabah oldu uyandığımda ağzımın içinde kan ve demir tadı vardı diş etlerimin kanamış olabileceğini düşündüm ama sebebini bilemiyorum bende
Eked Laylaycizi_96 bende gebelik şekerinden korktum o tarz birşeyin belirtisimi acaba diye ama genelde oluyorsa normaldir umarım teşekkürler
Eked Talihimyokbahtimkara bende diş etlerimden oldugunu düşündüm başlarda ama bu ara akşam saatlerindede o tadı alınca garip geldi tabi arada diş etlerimdede kanamalar oluyor hafif