Evet canım nişandır ve artık suyun gelmesi durumunda ya da kanaman olduğunda gitmen gerekiyormus dünde bende 38 hafta 3 günlüğüz aynısı oldu ve şimdi sancı,suyumu veya kanamam olursa doktor gel dedi onun haricinde beklemeliyiz canım rabbim yardımcımız olsun inşallah 😇