Fatma_s Kızlar 11 haftalık hamileyim ve başımın ağrısı hiç geçmiyor, önerebileceğiniz bir şey var mı 😔
_ipek_Ayaz_ Fatma_s Bende çok çektim Kafama hep buz koydum o hafifletti biberiye yağıda sürebilirsiniz
MSultann Fatma_s uyumaya calış canım yada bir fincan sade Türk kahvesi yap içine 1, 2 damla limon.. Benimki biraz böyle hafifliyor.
Tugba1106 Fatma_s bugün bende aynıyım mentollü krem sürdüm kafama masaj yaptı eşim birde kahve içtim hafifledi biraz bide buz koydum
Sevval4 Mentollü yağ ile masaj yap canım bir tane parol içip kendini karanlığa kapat yat uyu geçer inşallah
Vera09 Mentollü migren taşı var ondan alıp başınıza sürebilirsiniz, patol içebilirsiniz bir de buz torbası koyardım başıma. Ama doktorunuza da bilgilendirin 🌸