Kızlar 17 haftanın içindeyim yarın randevum var normalde kan akış hızı arttığı için bu dönemde çok baş dönmesi ve baygınlık olabileceğini söylemişti doktorum ben de 40 kilo ile hamile kaldım şuan 45 kiloyum +5 kilo aldım sabah kalkar kalmaz kahvaltıya girissem kokusunu aldığım gibi gozum kararıyor hemen bugün de kahvaltı yaptım ama ne yalan soyleyim tıka basa yapmadım ama ağzımdan tabiki lokma geçti eşimle çarşıya çıktık sorun yok ama oglendi ve dönüşte çok kötü oldum yine gözüm karardı oturdum feln sonra kendime geldim ama yinede taksiyle geldik bide ekstra tesettürlü olduğum için ayrı bir bunalıyorum yani normalmiş?