iki üç dilim baklava deniliyor masumlaştırılıyor.Üç dilim baklavadaki şeker direkt geçmiyor bebeğe karbonhidrat, yağ vs de alıyorsunuz yanında. 1. cisi içtiğiniz direkt olarak glikoz olarak gidiyor bebeğe ve ani düşük annede ve bebekte hasara yol açabiliyor
- cisi de içirilen madde mısır şurubu zararlarını okuyun.
Benim araştırmalarım ve danıştığım doktorların genel görüşleri bu yönde.
Destekleyen var mı? elbette var ama ben açlık tokluk kan şekerime baktırırım, bebeğimi direkt olarak böyle bişeyle karşı karşıya bırakmak istemiyorum. Her doktorun her söylediğini yapmam, uygulama zorunluluğum yok ama önce bi araştırırım.Çünkü doktorlar genel görüşe sahip. Herkese aynı reçeteyi verebiliyorlar.Diğer görüşlere de saygım sonsuz ben bu şekilde düşünüyorum