Kzılar 7. Aya girdikde.sağ taraftaki bebeş çok harkeetli hatta bazen top şeklinde oluyor elliyorum vuruyor falan ama diğeri nerde 🤷🏻♀️ bazen koeku oluyor içimde hiç ikisini aynı anda hissetmedim diğerini çok nadir akşamları sol tarafta hissederim sizdede öylemi