Anneadayi89 Dustan birkac dakika sonra bildigin su geldi cok az miktarfa hemen acile gittim test yaptilar amniyon sivisimi degilmi diye negativ cikti , peki neydi bu basina gelen varmi 29. haftamdayim bu arada
Yaseminf Anneadayi89 akintin olabilir ve ya idrar kesen tam bosalmamis olabilir idrarin bitince hafif öne eğil o zaman kalanlar da akiyor aynı şey başıma geldi doktora sordum daha bugün su olunca tutamazsın ordan anlarsın ve sürekli gelir dedi yani sızıntı şeklinde bile olsa sürekli felen bisey olurdu dedi bebek baski yaptığı için idrar kaçması çok normal dedi
Nsrn1 Anneadayi89 geçen hafta aynısını yaşadımm. Doktora gittim biraz takip ederek. İdrar kaçırıyormuşum meğerse 🤦🏻♀️
Nsrn1 Anneadayi89 valla inanın bilmiyorum doktorunuz bebeğin suyu yeterli dediyse sıkıntı yoktur. Ha eğer ki bu durum devam ediyorsa mutlaka yeniden komtrole gidin ve amniyonda azalma var mı kontrol ettirin. Ancak o şekilde anlayabilirsiniz.
Anneadayi89 Nsrn1 test yaptilar amniyon sivisi degl dediler ve devam etmiyor bikere geldi öyle bidaha olmadi