Merhaba arkadaşlar gebeliğimin ilk 3 ayında aşırı derecede bulantı kusmam oldu bu sebeple folik asit kullanamadım folik asidin ne kadar önemli olduğunu hepimiz biliyoruz folik asit kullanmadan bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı güzel şeyler duymaya çok ihtiyacım var