Minikbebegim1999 Kizlar hamilelikte etsiz çiğ köfte yenir mi sonuçta et olmayinca sorun olmuyordur diye duşunuyorum ama dişaridan alicaz tabiki oda var bilemedim ne diyorsunuz
kuzucumoglum Minikbebegim1999 benimde canım bir istiyor bir istemiyor etsiz olunca sorun olacağını sanmıyorum
Bet7408 Minikbebegim1999 hamileliğimin ilk üç ayı sadece bol ekşili booool limonlu etsiz çiğköfte yedim 😂😂 son üçtede herğün çeyrek karpuz 😂
Minikbebegim1999 Tomrishatun valla Belçika’da yaşadığım icn belki vardir bilmiyorm ama özelikle sordum etsiz dedi
Muazzezz İlk 3 ay boyunca en çok yediğim şeydi çiğköfte.. bi sorun yaşamadım. Bir kez etlisini yedim o gece çok kötü geçirdim karın ağrısından. Normal bulgurlu halini eşimde yaptı ara ara hazır da alıp yedim bişey olmadı 🤷♀️😁🤭
Minikbebegim1999 Bet7408 maşallah çiğköfteyle gebeliği gecirdin ozaman 🤣 bende ilk defa canım istedi çiğköfte
Bet7408 Minikbebegim1999 benim aşırı bulantım vardı ilk aylar sadece çiğköfte yiyebildik ve cidden aşırı aşırı canım istedi 🥰 bebeğim gayet sağlıklı güvenilir yerden yiyebilirsiniz bi sıkıntı olmaz
Aybarsss0606 Minikbebegim1999 hamileliğim de bol bol yemiştim bir oturuşta 2 dürüm yada 4 tako yerdim 😂 hamilelikte ne yediyseniz yediniz bebeğiniz olunca maleswf yenilmiyor gaz sorunu insanı çok korkutuyor
Minikbebegim1999 Bet7408 benmde bulantilar başladı canm cekince bisey yiym en azindan yoksa normal yemek yerken yutamıyorum
Heyla Minikbebegim1999 yani etsiz çiğ köfte yiyebilirsin ama her zaman yeme ve aşırıya kaçma çünkü onlarda bekliyor saatlerce ve bakteri üretebilir ve orada ki yeşilliği kesinlikle kendin iyice yıkamadan yeme
Minikbebegim1999 Heyla evet abartı şekilde saten yemem bakma canim ceker 4 tane alirm tamam saten eve alip paket götürüyorum evde iyice yıkarım sebzeleri