39+3 teyiz. Yaklaşık 2 cm açılma var. Az önce nişanım da geldi. Ama sancılarım yok, nstde de sancı cikmadi. Kasık ağrım oluyor, kasilma da geliyor ama dogum sancisi dedikleri sey yok. P.tesi aciklik kontrolu yapti doktor. Dogumu uyarici bir kac zorlama yapti. Aksaminda aradi sancilarin basladi mi diye. O gun vardi agrim ama bugün geçti. Sancın gelmezse persembe gel suniyle baslatalim dogumu dedi. Burda cok kisiden suni sancinin berbat bir sey oldugunu duydum. Ne olacak simdi, beklesem mi sancı gelmesini. Ama diger yandan cati genisligi ile bebisin kafa capi. arasinda 1 cm kaldi. Catim ne dar ne genismis. Tecrubelerinizi paylasir misiniz kizlar.