Merveclnk Arkadaşlar yeni gebeyim 6+5 rahmimde dolgunluk hissi var sanki aşağıya doğruda baskı yapıyor bisey çıkacakmış gibi ya da bana öyle geliyor bilmiyorum. Biraz stresli bir hayatım var korkuyorum bisey olacak diye. Bu durum normal mi bilemiyorum.
saglikciaanne Merveclnk banada çok olmuştu basınç var sanki içimde balon var gibi bir his değişik ama şuan içeride bir bebek oluşmaya çalışıyor rahim büyümeye çalışıyor kasılıyor ve damarlar atıyor bunları hissediyoruz
Mavisperi Merveclnk bebek nasil bir mucizeyse annelikte öyle hassas bir duygu ya vücudunda herhangi bir değişiklikte hiç aklına kendi sağlığın gelmiyor direk acaba bebeğim iyi mi diyorsun 🥲😪 Rabbım tum evlatları sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Sehrbnon122 Merveclnk canım bende 17 haftalık ikizlerime hamileyim ve 5 6 hatta 8 haftaya kadar afedersin dokununca dolgunluk oluyordu yani normal merak etme korkma kuzum
Merveclnk saglikciaanne dimi ya ondan diye düşündüm ben de evlat olunca insan hassas oluyor korkuyor vücudun her tepkisine. Çok teşekkür ederim cevabınız için 🌸
saglikciaanne Merveclnk kesinlikle öyle şuan 16+5 haftaligiz o his iki kata çıktı birde hafiften hareketleri hissediyorum hem mutlu oluyorum hem aşırı tedirgin tuhaf bir his 😁
Merveclnk saglikciaanne yaaaa sağlıkla ben de o günlere Bi an önce geleyim istiyorum :) umarım siz de bir nefeste çabucak sağlıkla doğduğu günleri görürsünüz :) Allah bütün evlatlarımıza sağlıklı uzun ömürler nasip etsin.
Merveclnk Mavisperi evet aynen öyle bir de insan kendi evladı olmayınca anlamiyor. Sahip olunca anlıyor sanırım hoş daha çok var benim için ama gerçekten mucizevi bir olay :)