Pares10 30+2 de suyum geldi 1 haftanın sonunda yani 31+2 de 1590 kilo olarak oğlum doğdu. Şuan küvözde ne kadar kalır ne olur bilmiyoruz dualarınızı eksik etmeyin benim gibi olan var mı acaba
haklisinesracim Pares10 maşallah kilosu iyiymiş canım inşallah çabuk çıkar arkadaşımın bebeği de 1.300 Gr olarak girdi 32..haftada doğurdu o da 16 gün sonra eve getirdiler
nevamm1 Pares10 prematüre bebekler çok güçlü oluyorlar canım kilosu gayet iyi iki kilo üstüne çıkınca herhangi bir enfeksiyon sarılık vs.olmazsa emzirmeye çağırırlar emme refleksi varsa taburcu ederler çok geçmiş olsun en kısa sürede kavusursunuz inşallah 🙏🌹
smnrsmnr Pares10 Rabbim sağlıklıca hastaneden çıkarsın ınşaallah. Benim de 34+6 dayım. Nts de sancı var hastanedeyim şuan sabah ne diyecek bakalım doktor
Mehgiz Benim oğlum 28+3 te doğdu 1340 Gr 55 gün küvezde kaldı şuan 3 yaşında yerinde duramayan bir Afacan oldu çok şükür darısı başınıza inşallah
benimmdunyamm Pares10 hayırlı olsun canım kısa zamanda kavuşursunuz inşallah önceden hiç bir sıkıntn yoktu birden mi oldu herşey
Pares10 benimmdunyamm Amin çok sağolun aynen hiç problem yoktu pazartesi doktora gitmiştik herşey yolundaydı perşembe suyum geldi
Nill2 Smnr_ensar Doğumdan 6 saat önce 1 doz vuruldum. Ardından doğum oldu. Solunumunda sıkıntı yoktu çok şükür
Nsrn1 Pares10 rabbim sağlıkla sıhhatle bebeğiniz kucağınızda evinize dönmeyi nasip etsin inşallah ❤️ kendinizi üzmeyin bol bol sütünüzü sağıp bebeğinize götürün ki alsın annesinin sütünü. Moralinizi kesinlikle bozmayın. Rabbim sağlıkla sizi kavuşturur inşallah ❤️
ada58 bebeğinize allah sağlık versin, uzun ve hayırlı bi ömrü olsun minik kuzunun. en güzel dua sizin ona duanız inşallah kavuşursunuz en kısa zamanda alırsınız kucağınıza 🙏🏻
smallbaby Pares10 allah bağışlasın bende kızımı prematüre doğurdum çoook küçüktü gerçekten inatçı oluyolar şimdi kocaman genç kız oldu bendende iri maşaallah korkmayın oda büyür sadece birazdaha dikkat ister bakımı rabbim ömür verdiyse her halde yaşar kuzum korkma sen🥰🥰🤗
Asyamene Pares10 merhaba bende 31 haftalık 1490 gramla dogdu bir ay hastanede kaldı eve gelince kendini toplatılması çok güzel gitti tez zamanda çıkar inşallah önemli olan boyu kilosu değil kendi kendine nefes alabiliyor mu emebiliyor mu bunları bakıyorlar ve benim kızım 1900 gramla hastaneden çıktı merak etmeyin onlar çok güçlü ve akıllılar
Sblglr Asyamene benımde oyle kakasını cok yapamıyor sız neler yapıyosunuz acaba onceden hep yapıyodu sımdı 2 gundur yapmıyo
edis22 Pares10 gecmis olsun canim. Rabbim o melegi saglikla kucaginiza versin selametle kavustursun🤲🏻
Asyamene Sblglr yeni doğansa normal 10 güne kadar normal kabul edilir şimdi kızım 15 aylık su meyve yoğurt yediriyorum özellikle su iyi geliyo