Umutensar Kızlar 38+6 gunumdeyım son 3 gundur bı tuhaflık var ara ara sancı ve cok akıntım var acık renk sizce dogum belırtısı mi
imera_ferammm53 Bence doktorunla görüş özel mi devlet mi bilmem ama devletleşecek hastaneyi ara kadındoğum bölümüne bağlıyor ebeler çıkıyor telefona mutlaka içini rahatlatırlar