Sersel_15 Merhaba 2 gün önce adet günümde test yaptım hem ovülasyon hem gebelik testi çift çizgi çıktı bugünde kan verdim beta 356 çıktı böyle olup dış gebelik yaşayan oldu mu doktor kan flan gelirse gel dedi
saglikciaanne Sersel_15 hayırlı olsun cnm düzenli olarak artış var mı yakip ettir. Kese görünmediği taktirde ne tür gevelik olduğu anlaşılmaz
DefneErva Sersel_15 İki günde bir kan verip düzenli artış var mı yok mu bakmak gerekiyor. Normalde çıkan sonucun iki katına yakın bir sonuç çıkmalıymış diye biliyorum. Eğer artış azsa, dış gebelik ihtimali olabilir.
Irem88- Sersel_15 hayırlı olsun bebişiniz sağlıklı bişekilde kucağınıza alırsınız inşallah🤲kötü düşünmeyin iyi düşünün iyi olsun
Sersel_15 İlk defa bugün kan verdim iki gün sonra yine istedi doktor inşallah yükselir kötü düşünmek istemiyorum allahım nasip ettiyse olur