Zynpbr00 Niye o kadar abartılıyor abur cuburundan tut,pastasına kadar fazla fazla hamileliğin basından beri tüketiyorum hepsini hele ki kahve gün de 2,3 tane içtiğim de oluyor ve çok şükür bebeğinin sağlığı gayet iyi. Abartmasın kimse o kadar o zararlı bu zararlı ne yesin bu kadın