ILAYDAG Sünneti hastaneden çıkmadan yaptırmayı düşünüyoruz herhangi bir ücreti var mı veya devlet hastaneside mi ücretli yapıyor?
Deletedmom2265 ILAYDAG Merhaba bu soruyu geçen hafta çocuk doktoruna gebelik eğitiminde sordular doğduktan 10 15 gün sonra yapılabilir dedi eğer bebek yenidoğan sarılığına vs yakalanırsa ikisi birlikte zor olabilir demişti.
93Sinem93 ILAYDAG bizde bu şekilde düşünüyoruz ama bunu her bebek için yapmıyolar biz hastane ile görüştük önce bebek muayene ediliyor kan alınıyor eğer herşey uygunsa ancak öyle yapılıyor yoksa en erken 2 aydan önce yapmıyolar