zeynep1107 13 haziranda ikinci sezaryenimi oldum. Ikiside spinal anestezi ile oldu. Bence kesinlikle spinal ol, öyle korkulacak birşey yok. Belden yapılan iğneyi hissetmiyorsun bile. Zaten 3 4 dk içinde bebeğin çıkıyor sonrasında sen bebeğine bakmaktan bulunduğun ortamın hic bir önemi kalmiyor inan☺