Merhaba anne adayları . Ben 21+5 günlük hamileyim. Ayrıntılı ultrasonda bebeğin beyninde sol lobinda su damlaciği kadar bir yer gozlemlediler. 6mm kadar. Daha gelişim aşamasında olan beynin bu kısmı 17 haftada oluşmaya başlıyormuş . Yarın şehir Hastanesi’nde amniyosentez sıvısı aldirracagim. Ve sonuca kesin olarak bu bizi götürecek . Benim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba .
Lütfen benden dualarınızı eksik etmeyin . Allah’ım tüm bebekleri sağlıklı dünyaya getirmemizi nasip etsin inşallah.