MerveeTt bende aylin hanıma gidiyorum çok memnunum en son muayene 305 tl idi ayda bir gittiğim için değişmediyse iki gün sonra randevum benimde. Doğum için 7000 dendi normal sezaryen farketmeksizin ama yılın başında başlayanlar içinmiş sonradan gelenler değişiyor sanırım