Kızlar 38+2 haftalık olduk ama kızım daha doğum kanalına bile girmemiş hiç sancım yok açılmam yok bebiş 3700 oldu normal doğum çok istiyorum ama 40 haftaya kadar doğmazsa kilosu normal doğuma engel olacak. Tavsiyeleriniz nelerdir doğumu neler başlatır