Sibelmr 21 de yaptırdım iyi ki de yaptırmışım kilolu vs olmamama rağmen yüksek çıktı baya, yaptırmasam her gün tatlıları yemeye çocuğuma kendime zarar vermeye devam edecektim :( şimdi diyet yapıyorum hem sağlıklı beslenmeme hem de az kilo almama bahane oldu