Geçen sene Benimde 8+5 de boş gebelik olduğunu öğrendim . Kese haftasında ama içerisinde yolk kesesi yada bebek yoktu . Muayenenin ertesi günü kendim evde düşük yaptım . Beta bir süre düzenli yükseldi sonra düşüş başladı. Ama bir ay boyunca 200 lerde kaldı ve kanda sürekli hamile gozukmustum