ZmrdAslnl Merhaba kizlar ben 36-37haftalik hamielyim nstde bebeyin kalbi iyi ama haraketleri azalmiw doktor oksigen yeymiyor diyor ilacda aliyorum bi hayri yok bilmiyorum ne yapiyim kimin bawina boyle wey geldi?ne yaptiniz o zaman?🙏🏼😏😏☹️
Elfidam Deniz2961 bana hareketlerini tarif edebilir misiniz. bende 38deyim zorla kipirdiyor sanki. Ufakca bi arka bi one gidiyor soluma sirtini dayamis hic ayrilmiyor zaten oradan 🤷♀️
Deniz2961 Elfidam tekme VS atmıyor cnm cok cok cok nadir tekme atması boyle el kol topluyor yada bırakıyor oyle hıssedıyrm