Nuriay Kizlar karpuz 2 ci defadir yiyorum bu yil bi zarari dokunmadi tabiki. Ama gebelikte karpuz yeyipte bebege zarar degen oldumu? 23 haftadayim. Annem dedi iste ilacli falan dikkatli ol. Kafama takildi
Melo11 Nuriay ben bir kavun bitirdim geçen hafta şekerden zararlıdır hiç duymadım başka zararını bütün meyve sebzeler ilaçlı
29ayse29-34 Brcnbysl canı karpuz çekenler cinsiyet nedir acaba benim canımda karpuz istiyo ama 8 haftaya yeni girdik
Mucizem_00 Nuriay canm şeker sadece oda abartmamak şartıyla ye, Bi internette hamilelikte karpuzun faydaları diye yaz cıkan faydaları gör hergün yemek istersin xdd
annesinin_beybisi Nuriay gebelik sekerin yoksa bir zararı yok ama ölçülü ye suyunu artırır fazla meyve.
isimsizzz SunnyG yemin ederim bunu sorguluyordum cevapları okurken , hayır boşu boşuna panik yaratılıyor bi de 😂 bi anlık sen de mantığını kaybedip oha zararlı mı acaba diye bi düşünüyosun 🤦😁
A_syma Nuriay Kavun fazlasi ishal yapar onun disinda gebelikte zararlidir diye birsey yok. Yiyebilirsiniz. Porsiyonu asiri olan herseyin herkese zarari olur.
Nuriay A_syma Annesininportakali53 tesekkur ederim kizlar. Bura yazar yazmaz google de yazdim baktim tabi ama. Canli insanlar varken buraya sormak daha mantikli gelmis. Evet yiyorum. Cok ta seviyorum. Gercekten.
Annesininportakali53 Nuriay sadece şekerli olduğu için dikkat edilmesi lazm ama genel olarak çok yararlı meyveler canım hiç bir zararı yok ben 17 haftalik hamileyim şuana kadar yaz ayının başlangıcından beri 12 tane kavun yemişizdir esimle yani günde bir tabak yiyorum ben 🤣🤣🤣
Melekprenses Annesininportakali53 aaa bu ben kavun yiye yiye çocuk kavun gibi çıkacak korkuyorum. Şimdide karpuz yiyorum ama şeker çıktı napıcam bilmiyorum
Brcnbysl 29ayse29-34 oğlum olucak ama canım çektiği için yemiyorum sevdiğim için yiyorum ben :) 36+1 iz 🥰
Elifdemmr Nuriay eşimle haftada iki büyük karpuz bitiriyoruz böyle bir şey olacağını düşünmüyorum olsa kesin bana olurdu 🤣
Mucizem_00 Melekprenses kuzenmde cok yedi karpuz onda da cıktı bence günde 2 3 dilim yesen yeter ben suan cnm istiyor ama yemiyorum tutmam lazm kendimi :) 17 haftalıgım
Annesininportakali53 Melekprenses sorun yok korkma şekeri kes ve diyetisyene git kuzum benim meyveyi böyle yeme sebebim ağzıma meyve dışında başka tatlı ve şekerli hicbirsey sokmamam doktorumun izniyle yiyorum çünkü şekerli hicbirsey ağzıma girmiyor 🥰🤭
Melekprenses Mucizem_00 benim de gün içinde kavun karpuz dışımda şekerli bişey yemiyorum çay kahve içersem anca o da hergün değil. Ama suyum da fazla çıktı diyete başlayacağım
Melekprenses Annesininportakali53 evet cumartesi diyetisyene başlıyorum zaten canım dikkat edeceğim artık suyum da fazla çünkü diyetle dengelerim.
SunnyG isimsizzz millet de bana laf ediyor, merak edip sormuş diye. Azıcık mantık, azıcık internet bilgisi yeterli.