Leyla-ay-3023 merhaba ben 25+1 im yine de yazmak istedim , biraz ağrılarım oluyor belim kasıklarım ve alt bölgemde genelde dinlenmeye çalışiyorum , bebeği bazı günler sürekli hissederken bazı günler iki üç kez hissediyorum buda endişeye sokuyor ister istemez 🤯 rabbim evlatlarımıza şifalar versin sağlıkla hayırla eczada noksansız kucağımıza alalım amin 💜