GamzeDurmus Kızlar 36.haftaya girdik inşallah, bu haftadan sonra artık doğum için beklemeli miyim illa 40.hafta da doğacak diye birşey yok dimi herşeye hazırlıklı olmak lazım sanırım 🥲
Ozge GamzeDurmus az daha bu hafta doğuruyordum. Dedim iyi ki çantam falan hazır gidip doğurabilirim 😅
GamzeDurmus Mucizemiizz ya tabiki ama işte 40da son dedikleri için, hala daha var diyip duruyorlar bana 😂😂
Ozge GamzeDurmus tansiyonum yüksek çıkınca gebelik zehirlenmesinden korkuldu. Tahlil verdim tahlil kötü çıksaydı acil bir sezeryanla tontişi doğuracaktım. Ama şükür karaciğer iyi çıktı idrarda da protein kaybı çıkmadı. 40a kadar beklemeye devamke. 🌸
GamzeDurmus Ozge ayy hayırla gelsinler inşallah 🥹 iyi çıkmış ya çok şükür sevindim 🌸 benimde yarın kontrolüm var inşallah bir gün vs söyler ya daha kendimi kaldıramıyorum 😂😂
Ozge GamzeDurmus ben de daha doğum konuşmadım haftaya artık yeteeeer ben ne zaman doğurucam diyecem 😂 sağlıkla gelsin inşallah 🌸
GamzeDurmus nrsen artık uyuyamıyorum bile bacak ağrılarından🥲 doğduktan sonra da uyuyamicam ama en azından bir sebebi var derim ya son günler gerçekten hiç geçmiyormuş 🥹 sezeryan da istemiyorum normal görünüyordu en son ve bu da ne zaman gelmek isterse o zaman gelmesi demek 🥹