Öncelikle hepinize merhabaa canım anne ve anne adaylarımm ya randevum hafta sonu ve doktorumda burada değill o yüzden sizlerden bilgi almak istedim nişan tam nasıl birşey yani sümüksü bir yapı olduğunu biliyorum ama pembe yada kırmızımı olması gerek dün beyaz bisey geldi dedim akintidir normal sonlara yaklastim bugunde geldi sumuksu kati bisey bence akinti ile alakasi yok ama bilemedim akıntımı acaba sizce nedir ? Bu arada 36. haftaya girmek üzereyim. 💞