Motherbabyy Arkadaşlar dün aşılama oldum. Elimde de ovulasyon testi vardı deniyim dedim öylesine. Ama iki çizgide çok koyu çıktı.hala çatlaması devam mı ediyor Anlamadım? Çatlatma iğnesinin etkisinden mi hala BÖyle görünüyor acaba?
Mihrimahvuslat Motherbabyy burda okuduğum bir hamilelik varsa koyu çıkarmış içinizin rahat etmesi için eczaneye gidip test alın en iyi sonucu orda alırsınız
Motherbabyy Sermec27 ha iyi bari ay korktum yeni mi çatladı yumurtalarım diye 😀iğneden öyle gösteriyorsa sıkıntı yok
Talihimyokbahtimkara Motherbabyy İğnenin etkisidir kuzum rabbim hayırlısıyla nasip etsin hayırlı bir evlat inşallah 🥰
Zeyneb12 Motherbabyy merak etmen çok doğal ama çok çok erken test yapmışsın boşuna olmuş yani. Çatlatma iğnesinden en az 14 gün sonra test doğru sonucu verir. Bu süreçte kendinizi yıpratmamak adına erken test yapmayın bence. İnş sağlıklı hayırlı bebekleriniz olur 💐
Motherbabyy Zeyneb12 yok erken test yapmadım. Bu gebelik testi değil. Ovulasyon testiydi. Çatlatma iğnesi vuruldum ya kasette nasıl görünecek diye merakımdan yaptım