mavi0803 39 haftalık gebeyim doktordan geldim bi tane sancı çıktı doktor önemsiz dedi bekliycez dedi ama şuan adet olucak gibi belim ve karnım ağrıyor acaba doğum belirtisi mi yaklaştı mı ne kadar yaklaştı kafamda deli sorular 🤔
MerveEbru mavi0803 genellikle kasık bel ağrısı yoğun olur ve sancılarını takip et canım çok sıklaşınca 5 dk 3dkda bir gibi o zaman doğum başlamış demektir açılman var mıydı haftanda baya büyük maşallah. Ayrıyetten suyun gelir zaten biliyorsun beyaz veya sarımsı olacak şekilde
Habibe_ mavi0803 bende 34+5 im 2 gündür adet ağrısı çekiyorum bugün daha kötü bı baskı hissediyorum rahmimin çekildiğini hissediyorum kararsız kaldım gitmekle doktora 🤦♀️🥺
Kubra-onur MerveEbru benimde belim ve kasığım agriyo doğum belirtisimi acaba ama 33 hafta 6 gün ben hergun böyleyim ya
mavi0803 MerveEbru bugün geldim doktordan açılmam yoktu bi tane sancı çıktı onuda önemsiz dedi doktor
MerveEbru Kubra-onur dediğim gibi bende 30 haftalığım Yalancı sancılar oluyo çoğunlukla tabi önemli olan sıklığı sık sık olunca doğum başlamış demektir zaten suyunuz da gelir sızıntı şeklinde veya aniden iç çamaşırını kontrol et canım arada
mavi0803 Habibe_ benim doktordan gelince başladı adet olucakmış gibi karın ve bel ağrısı ama şimdi geçti
Kubra-nisan mavi0803 bende de bel ağrısı karın sertliği var ve alttan baskı bu iki hafta böyle ne açılma ne akıntı onlar yok beklemedeyim bende 39+6 haftalığım
MerveEbru mavi0803 belli olmaz kuzu aniden açılman olmuş olabilir normal bisi bu 39. Haftadasın dikkat et sancılarını takip et
mavi0803 MerveEbru geçti bi saatten fazladır ağrı falan yok bebekte hareketli ama doğum yakın hissediyorjm