Ozgeseker Biz bebegimizin kız olacağıni geçen hafta öğrendik eğer erkek olsaydı Mete Han koymak istiyorduk çok sevdigim çok zaafim olan bir isimdir ☺️
Ozgeseker zeynepikra_61 ilk aklınıza geleni koyun bence canım aklınız kalır belki sonra 🙈 ama her iki isimde çok güzel adıyla sağlıkla büyüsün inşallah bebeğiniz ☺️