58selinnnnnn Kızlar kan uyaşmazlığı var bizde de iğne vuruncam özel hastaneler karşılamadığı için devlette olcam mecbur ama giderken ayrı bir randevu mu alınıyor yoksa randevuya gidince direk iğne vuruyorlar öı bilgisi olan var mı