Merhaba kızlar ben tüp bebekle 2 kez düşük yaşıyorum, ilkinde 6 haftalıkta kalbi atmıyordu şimdi 9 haftalik kalbi durdu belçika da kürtaj yapmıyorlar sanırım önce ilaçlarla kendiliğinden düşmesini isityorlar ..eğer bişey kalırsa kürtaja alıyorlarmış.. dünden beri öldüm öldüm dirildim bu kez baya sancılı oldu… ve araştırma yapmalarını istedim 2. Kez düşük olduğu için yapmayız diyorlar sizce neden ? Başına gelen varsa biraz benimle paylaşabilir misiniz .
mi ne yapmam lazım çünkü bu fertilite doktorları çoğu umursamıyor gibi ..sürekli düşün yapmaktan korkuyorum..