Yldzzduygu Dark her neyse artık rabbim hayırlı dogumlar nasip etsin hepimize bu konuyu biraz daha araştırıp bilgi sahibi olucam söylediğiniz seyler mantıklı rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin
Hande123- Berivancann vucudun iskelet anatomisine bagli,istediginjz kadar normal dogum deseniz de cati darsa bosu bosuna sanci cekersiniz,en sonunda sizi sezaryene alirlar
Berivancann Hande123- Evet doktorum da söyledi. Bebek çok küçük bile olsa çayın aşırı dar asla olmaz. Önemli olan sağlıkla doğması gönlüm hep normal den yanaydın. Herşey nasip 🙏
Denzk Berivancann Kemik yapısıyla alakalı doktor öyle dediyse kendiniz ve bebeğiniz için en sağlıklısı odur. ☺️ Önemli olan sağlıklı olmanız sezeryan normal fark etmez
Deletedmom_34 Berivancann başka doktora görünüp öyle karar vermenizi tavsiye ederim, riske girmeyin darsa sezeryanla doğurun, ama ömür boyu acaba normal olabilir miydi vs gibi düşünmektensr başka doktora da görünüp öyle karar verin.
Deletedmom_34 Berivancann yeni okudum bunu, sağlıklı olsun sağlıkla gelsin de bir şey olmaz riske atmayın ❤️
Asil_hatun Berivancann canm özel hastanedeki bazı doktorlar darlık yoksa bile sırf sezeryan olsun diye dar diyo birçok arkadaşımda kendimde yaşadım bence bi ara devlete git çatı muayenesi ol normal olur derler se doktoruna ısrar edersin normal doğum yapicam diye ama devlette catın dar derse bebeğini riske atma ama devlet neyse onu syler bence bi görün