seherndk Merhaba kızlar 7+1 haftalık gebeyim. Doktor idrarımda enfeksiyon olduğunu söyledi. Çok sık idrara çıkıyorum. İdrarda yanma da yok. Sizce doğal yollarla elma sirkesi gibi geçer mi illa ilaç kullanmalı mıyım
yarenikoo seherndk bende de enfeksiyon çıktı bi belirti yoktu bende ama sonuçta çıkmış doktorum toz şeklinde bi ilaç verdi yatmadan önce iç demişti doktorunuz ne ilaç önerdiyse onu için bence
Mouradi seherndk Bana dr hiç bi şey yazmamıştı ilaç olarak.sadece bol su iç dedi, Şükür öyle geçti bende
Betullyillmazx İlaçsız geçmiyor canım benim mutlaka ilaç fitil kullanman lazim ben kullanmamistim doğal şeyler de denedim hiç geciremedim ilaçla destekleyince azaldı
Hashasinannesi66 Peki ateş yapıyor mu sizde enfeksiyon?bende 7+6 yım çok ateşim oluyor sürekli anlamıyorum neden.Aklıma idrar yolları enfeksiyonu geldi