Seda1010 annesi çoğu anne gibi muhtemelen eşinizin psikolojik açıdan özgür bir birey olmasına izin vermemiş, kendisine hep borçlu hissettirmiş, ben senin için şu bu fedakarlıkları yaptım mesajıyla büyütmüştür..böyle olunca bir insan kaç yaşına gelirse gelsin anneden tam olarak ayrılamıyor, onun dediğine zıt bi şey yaptığında da büyük suçluluk hissediyor..özellikle erkek annelerinde olan bi patoloji bu..ben oğlum olursa da kızım olursa da asla böyle hissettirmeyeceğim diyorum şu an..hamilelikte çektiğim zorluklar, doğumda çekeceğim zorluklar, doğduktan sonra çekeceğim zorluklar, yapacağım fedakarlıklar ve yaşayacağım güzellikler hepsi benim tercihim ve benim kararım..çocuğun bunda hiçbir payı ve seçme seçmeme şansı yok ki..keşke tüm anneler de bu bilince erişebilse ve çocuklarını seçimlerinde rahat bıraksalar ..