Arkadaşlar merhaba doguramıyorum diye diye sonunda doğurdum 🥰 41+0 pazar günü sabah 6 da şiddetli bir karın agrısıyla uyandım zaten 1 gün sonra yatışım vardı doktorum yatış vermişti fakat paZar sancı gelince ben cok önemsemedim çünkü herzaman bu şekilde olup bikaç saat sonra geçiyordu
Neyse biraz uyudum geçmeyince bi duş aldım hafifletmesine rağmen geçmedi
Kalktım evi topladım tekrar hazırlılarımı gözden geçirdim derken bi duş aldım yine kahvaltı yaptık çocuklar ve eşimle
Bu arada sancıyı çok şiddetli hissetmiyordum ama kasılmalar 5 dk da bire düşmüştü eşime artık gitmemiz gerekiyor dedim
Saat 12:15 gibi Afyon devlet hastanesi kadın doğum acilden giriş yaptık
Orada başladı herkesin ilgisi saolsunlar
Muayene için girdim acildeki ebe 7 cm açık olduğunu yatış verdiklerini söylediler
Sonra dosyam açıldı eşime bekleme salonuna gitmesini orada beklemesini söylediler
Beni de acilden dogumhaneye aldılar
O kadar sanalıydım ki benden başka kimse yoktu dogumhanede bi ben doğuruyordum🥰
12:45 de dogumhaneye giriş yaptım
Telefonum yanımdaydı bi odada tek yatakta yattım pilates topu bandı bir sürü spor aleti vardı be inanılmaz temizdi
Yepyeni bi önlük giydirdiler
Çok güzel ilgilendiler inanılmaz kibar ve ilgiliydiler
Ortada muayene edip açıklığımın olduğunu 1 saat içinde bebeğime kavuşacağımı söylediler
Neyse ben yattım nst ye bağladılar
Ama oğlumun kafası kanala tam girmemişti
Bunun için suni ile testeklwmemmiz lazım dediler
Suni sancıda baya ağır agrılar hissettim 🙈 ama acı eşigimin baya yüksek olduğunu hiç ses etmediğimi çok şaşırdıklarını söylediler
Neyse lavman yapıldı buarada
Sonra mesane dolu olduğu için bebeğin ilerlemesini engelliyor sonda yapıcaz dediler tabi hiç sonra yapılmamıştı daha önce duyduklarımdan da cok korkuyodum
Ama gram hissetmedim
Neyse oda yapıldı ebe biraz sabretmemi nst bitince bana duş aldırıp biraz rahatlatacağını söyledi
Saolsunlar cok yardımcı oldular sık sık belime masaj yaptılar
Dua aldırdılar kuruladılar giydirdiler
Malesef suni sancıdan dolayı biraz kustum bunu bile sevinerek karşıladılar
Suyumu kendileri açtı dogum başlasın diye
O sırada oğlum kakasını yapmıştı 😔 ama ince bi gelişi var korkulacak bişey değil dediler
Heme doğumu hızlandırdılar suniyi artırıp bu kısım biraz zorladı itiraf edeyim sonra 13:45 de dogumhaneye girdim dogum başladı bütün hepsi yanımdaydı öyle cok destek oldular ki asla haklarını ödeyemem resmen özel hastane gibiydi saat 14:03 de oğlum doğdu 🥰 doktorlar geld kakasını yaptığı için baktı temizlediler cok şükür hiçbişeyi yoktu gayet iiyiydi oğlum biraz iri olduğu için 4 dikişle bitti doğum
Oğlumu giydirdiler bana su verdiler güzelce örtüp yatırdılar
Ama kanamam baya çoğaldı hepsi yine basıma toplantı içeride parça kalmış kanama ondanmıs hemen temizlediler baktılar hersey yokuna girince bebegi getirdiler emmesine bakmamamız lazım dediler oğlum hemen aldı memeyi 🥰 biraz zor bi doğumdu baya kötü oldum ama ebe gelip eşin gelsin istermişim diyimce öyle sevindim ki 🥹 dogumhaneye eşim geldi yanıma 5. Dk destek olun dediler
Sonra oğlumuzu göstermişler
1 saat sonraya odaya çıktık 2 gündür de evdeyiz
İnşallah hepiniz bian önce sağlıkla vakti geldiğin de bebeklerinizin mis kokusunu içinize çekersiniz
Çünkü bu bütün agrıları unutturuyor ♥️