kizilimmsi ödemler için yürüyüş öneririm. İzindeyken evde hep yattım çok fazla hareket etmedim ve ayağımdaki ödemler çoktu daha sonra işe geri döndüm işteki hareket+ eve yürüyerek dönmek ödemlerimi azalttı. En az 2-2.5 litre su içmek de etkili. Reflü içinde refcon ilacı kullandım baya rahatlatmıştı beni. Baharatlı asitli yiyecekler tüketmeyin ve yemekten hemen sonra uzanmayın.