Kızlar beta değerlerim şu şekilde
21 haziran 90
23 haziran 220
27 haziran 770 çıktı
Son adet tarihinde 22 mayıs
Sağlık ocağında verdim son verdiğim değer diğer ilk 2 değer acilde vermiştim.neyse sormak istediğim yükseliş nasıl sizde adet geçikmesinin 7. Günü sağlık ocağındaki doktor sanki 1000lerde olmalıydı değerin bu geçikmeye göre neyse hayırlısı olsun bir an önce doktora görün falan dedi tedirgin oldum bide randevum da 4 temmuz eşimde çok hassas bu konuda benden daha hassas moral bozukluğu oldu ya bu 2. Gebeliğim ilki kürtajla sonuçlandı sizlerin nasıldı yada nasıl ilerleyiş bide ağrın sızın varmı diye sordu bende ara da ufak ufak kasık ağrıları sızı gibi oluyor ara dada çok hafif bulantım oluyor gögüs ağrım zerre yok hocam dedim olabilir dedi illa öyledir tabi her vücut farklıdır