Kızlar selam. 12+0 gebeyim. Bugün doktora gittik. Yüksek ihtimal İLE kız olduğunu söyledi. Bu ikinci gebeliğim. Çok şükür bir kızım da var 🥰🙏🏻 Doktor tam net göremediğini. Bi ay sonra tekrar gel dedi. Tam net belli değil değişebilir de dedi. Ama bende heyecanlandım. Aslında hiçbir önemi yok sağlıklı olsun da heyecan işte 🥹🥹 sizler kaçıncı haftada öğrendiniz? Var mı böyle birşey yaşayan sonradan değişen vs..