Ark Yürürken otururken sağ sol kaburga alt kısımların batıyor canım çok yanıyor göbegimdede kasılıyorum nedir bu ağrı doktora gideyim mi 32 haftaligiz 😢
Birkuzucukbeklerken Ark bebek büyüdükçe kaburgalarina baskı yapıyor canim yan yatıp biraz dinlen bende ise yariyordu kizimda dene sende simdi ki hamileligimde daha küçük o kadar rahatsız etmiyor
Betullyillmazx Kuzucum bende de var 37 haftalık oldum. Bebek ayağını kolunu sokuyor o kemiğe bastırıyor sola uzan rahatlarsin epey bir süre oturamadigimi biliyorum
Ark Betullyillmazx evde olsam uzanicam ama çalışıyorum oturmak zorundayım o zman canımı çok yakıyor 🥺 uyurken dediğini yapayım
Betullyillmazx Ark Allah yardımcın olsun canım benim arada kendine molalar ver gerin sürekli esneme hareketi yapan kaburga tarafından bazen inat etmeyip çekiyor ordan ayaklarini filan
Nilufar_1996 Doğurana kadar yaşadım oturunca daha çok baskı oluyor doğum sonrası bile iki gün kaburgam ağrıdı. Bebeğin ayakları sağ kaburga altındaydi sürekli itirir tekmelerdi
Ark Betullyillmazx evet öyle yapayım oluyorum hareket etsin diye biseyler yediğimde pozisyonu degistiriyor sürekli biseyler yiyemem ki😁
Betullyillmazx Ark anne olmanın getirdiği şeyler 😂 aşkım bende o taktiği keşfettim valla 84 oldum hiç bulaşma o taktiğe 🥲🥲🥲