Arife1126 Kızlar 15 gün önce sezeryanla doğum yaptım ve sağ tarafım şişmiş, enfeksiyon kapmış ve içide ödem yapmış. Daha önce başına böyle bişey gelen varmı?
saglikciaanne Arife1126 acil doktorunuza baş vurun. İltihap abse iyi bişey değil özellikle sezaryen sonrası antibiyotik başlanır
Arife1126 saglikciaanne iltihap olduğunu doktorum anladı zaten 🙂 İğne ve ilaç verdi şuan kullanıyorum ama şişlik hala geçmedi 😓
2kizannesi_07 Arife1126 benimde başıma gelmişti ama sadece ilaç kullanmadım sıkarak boşalttılar 3-4 gün falan gittim aynı islemi tekrar ettiler içine baticon gibi bişey dokup açılan dikiş yerinden gazlı bezle temizlediler sonrası da dikiş attılar tekrar 😥 çok zordu Allah kimseye yaşatmasın 😩
Arife1126 2kizannesi_07 ya bende bundan korkuyorum işte😓🥺 sizin iltihap olduğu kaçıncı günde anlaşıldı acaba😓
2kizannesi_07 Arife1126 ilk gün anladı kızarıklık ve ateş vardı o bölgede bide şişlik direk mudaheke etti