Arkadaşlar bazılarımız bebeğini kaybetmiş ben de dahil,bazılarımız da ailesel sebeplerle ya da hamilelik depresyonuna girebiliyor ya da hamilelikte bazı travmalarımız tetiklenebiliyor. Malum terapiler çok pahalı ama belki aramızda online terapi alıp memnun olan bizlere tavsiye de bulunacak birileri vardır diye bu gönderiyi açtım. Var mı online terapist önerisi olan ?