MerveBeyza Kızlar çalışabilir raporunu 32+0 da alabiliyor muyuz yoksa 32. haftayı tam mı doldurmak gerekiyor?
tuanis35 MerveBeyza eğer haftasonuna falan denk gelmiyorsa tam 32+0 da al. Gecikip sonra sıkıntı yaşama
Busratye tuanis35 o gün işe gidilmese olur mu peki hftaya sakı 32 olacağım işe gitmeyip rapor almaya gidebilirim sanırım
tuanis35 Busratye o gün çalışabilir raporu alacağın için çalışmakla yükümlüsün ama işvereninle senin aranda bir durum bu
tuanis35 Busratye pardon ben sizi postu açan anne sandim:) tabiki o gün calismayacaksiniz çünkü rapor başlama tarihiniz o gün sizin
GokceGenc Meli rapor parası iki ödeme yapılıyrmus cnm 32. Haftada cıkarsan.. 2 ye boluo yani devlet 37. Haftada cıkardan tek seferde oduo..
Alvida Mesela diyelim 30 haftalığız doktordan rica edip 32 haftalıkmışız gibi gösterebilir mi? Sgk tarafından bir sıkıntı olur mu kızlar🤔
cemilev Alvida Malesef para konusunda sıkıntı olabilir Ama sen zaten gebeliğim sorunlu deyip rapor alabilirsin erken veriyorlar da sorun Doğum raporu gibi işlememesi paranı kesiyor devlet
Alvida @cemilev Bana doktorum gel ben hallederim dedi muhtemelen 32 haftalık gibi gösterecek,parada nasıl sıkıntı olurki acaba? Çok tereddütte kaldım😭🤔
cemilev Alvida Doktorun hakkederse sorun olmaz cnm bende erkenden çıkmak istedim geçen ay bana doktorum dedi ki riskli gebelik yazar bir ay rapor veririm ama is yerinden aldığın maaşı devlet keser dedi artık ne kadar dogru bilemedim sen yazmaya gittiğinde sor canim yada SGK arayıp sorsan belki oda net bilgi verir
Sinem123 Ben de 32. Haftalıkken izne ayrılıcam. Ama sonra işten ayrılıcam tekrar dönmicem geri. İzne ayrılmadan önce de istifa edeceğimi söylicem. Rapor parasında sıkıntı olmaz dimi 4 aylık maaşımı alırım?
MeryemKurtul Sinem123 maalesef alamazsınız. Hesabınıza yatsa bile devlet işten ayrıldığınızı sigortadan anladığı vakit parayı sizden geriye alıyor . Bir arkadaşımın başına geldi oradan biliyorum .
Busrahio MeryemKurtul nasıl yani bnm bi arkadasimda 32. Haftasinda raporunu verip izne cikti iştende ayrıldı yani geri dönmeyeceğini biliyordular. Parasinida aldi Ki zaten o calisana kalmis bsy degilmi ister devam eder ister etmez ne olursa olsun 4 ay izinli sayiliyor. Bir tek ben sigortanin 4 ay izin boyunca yatirilmasi kesilmemesi gerek diye duydum bazilari zorunda degil dedi 170 i aradım yatirilmasi zorunlu değil dediler. Yani bnmde bu konuda anlayamadığım cok şey var.