Rukiss35 hilaleee düşük değil asla benim değerim 1 ona bile iyi dedi doktor senin değerin aksine yüksek bu da pcos yani polikistik overi işaret eder
hilaleee Rukiss35 ama bana polikistik over filan demedi onu diyorum bende işte. Yani öyle bişey olsa derdi herhalde
Semra007 hilaleee yumurtlamada sorun olması polikistik over sendromu oluyo.muhtemelen adetleriniz düzenli değildir.yumurtlayamadığınz için de çatlatma iğnesi vurulacaksınz muhtemelen
hilaleee Semra007 evet ama polikistik overle ilgili bişey demedi bana. Ama adetlerim düzensiz bazen olamıyorum adet evlenmeden önce böyle bişey yoktu evlendikten sonra oldu ama 🤷
Semra007 hilaleee aslında doktorun bilgi vermesi gerekirdi bilemedim isterseniz farklı bi doktora daha gidin.doğuştan değil sonra da olabiliyo bu rahatsızlık
hilaleee Semra007 şöyle bişey olabilir sol yumurtaligimdan kist ameliyatı oldum ben bekarken o belki rezervini düşürmüştür